söndag 28 november 2010

Fortydligande

Jag vill bara gora ett litet men viktigt tillagg till mitt senaste inlagg, dar jag kommenterade ett gudstjanstsbesok. Den kyrkan som beskrivs ar inte en lutersk kyrka, och hor inte till den organisation som har tagit emot mig har i Brasilien. Istallet hor den till Igreja Universal, och den typ av gudstjanst som jag har beskrivit sags vara typisk for denna variant av kristendomen.

Jag har for avsikt att blogga om min sista tid har i Brasilien ocksa, men har for tillfallet inte hittat tid, da jag har varit upptagen med valdigt manga avsked och andra aktiviteter, da min tid har i Fortaleza nar sitt slut imorgon (sondag). Da atervander jag till São Leopoldo, dar jag inledde min vistelse i brasilien, for att ha utvardering av programmet och aven for att gora en presentation av mina upplevelser. Sedan flyger jag till Sverige den forsta december. Har nastan glomt hur det kanns nar det ar kallt utomhus, men antar att jag kommer bli pamind om det omgaende nar jag kommer ut ur kastrup...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar